onsdag den 30. september 2009

Gratis baby pakker

Da vi lige har fået en lille baby har jeg erfaret at man faktisk kan få en masse ting helt gratis ved blot at melde sig på diverse hjemmesider. Dette gjorde min kæreste så, men jeg skulle jo selvfølgelig brokke mig og sige at hun jo aldrig ville modtage noget og derfor brugte sin tid.

men men men .... hun havde sku ret...der var faktisk ikke bare en af hendes tilmeldinger der svigtede, så jeg vil ihvertfald tror vi samlet har fået for over 1000 kr. så jeg har måtte æde mit brokkeri i mig igen.

For at andre ikke skal falde i som jeg gjorde har jeg nu fundet en side, hvor der faktisk står mange af tingene stillet op, både hvad man får og hvor man skal tilmelde sig.

Så hvis I snart skal have en lille en så se at trykke på mit link her - Gratis baby pakker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar